dissabte, 4 de setembre del 2010

Córrer

Vaig començar a córrer per casualitat, a finals de gener. La meva filla volia fer algun esport i va pensar que aquest potser li agradaria. Vam sortir juntes i encara que el primer intent no va ser gaire reeixit, per a mi va ser millor del que pensava; si més no, vaig poder córrer un parell de quilòmetres, fins al Pi del Xandri, amb alguna que altra parada.

Animada per l'intent, encara que no fos gaire reeixit, vaig seguir provant. L'horari del cos la meva filla i el meu no coincideixen gens. A mi m'agrada fer esport a primera hora, durant el curs surto a les 6 o 7 del matí, i a ella li agrada sortir al vespre, així que sortim cadascuna pel nostre compte.

Des del gener, no he deixat de sortir ni una setmana. Ara intento córrer tres o quatre dies a la setmana, augmentant la distància a poc a poc . Al començament feia 3 o 4 quilòmetres, aquest matí n'he fet 10. Mesuro les distàncies amb la bicicleta i em vaig marcant fites. El que no aconsegueixo augmentar és la velocitat. Vaig començar fent el quilòmetre en 6 minuts i segueixo igual.

Els recorreguts tampoc no varien gaire. Si surto amb llum de dia vaig cap a Collserola, i començo a comptar sota de casa. Així, fins al Rotary, on comença Collserola, ja són 1.75 km, que em serveixen per fer un escalfament suau, perquè gairebé tot el camí fa baixada. 4 quilòmetres fins a Can Borrell, que era el màxim que feia de forma regular. Ahir vaig mesurar on estava el punt del km. 5 i avui he anat fins allà. Després del trencall cap a Sant Adjutori s'ha de passar els dos primers riuets (ara no porten aigua) i abans de la segona pujada, està el km. 5.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada